سامسونگ گلکسی A20

تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج

مشخصات 

صفحه نمایش ‏6.4 اینچی با کیفیت HD+ و فناوری sAMOLED‎ ‏ ، گوشی ای که عاشق تماشای آن می‌شوید. صفحه نمایش Infinity-V در ‏Galaxy A20‎ شما را درست وسط ماجرا قرار می‌دهد و تجربه شما را دگرگون می‌کند. ببینید این تجربه در صفحه نمایشی که در قسمت دوربین سلفی برشی v شکل دارد شما را تا کجا می‌برد.

بدنه باریک 7.8 میلی‌متری Galaxy A20‎ به گونه‌ای است که انگار برای دست شما ساخته شده است. سطح پلاستیکی براق آن به‌طور منحصر‌به‌فردی چشمگیر است و می‌توانید از بین رنگ‌های سیاه، آبی تیره، نارنجی مرجانی یا قرمز انتخاب کنید. برای باز کردن قفل گوشی کافی است انگشتتان را روی اسکنر اثر انگشت پشت گوشی قرار دهید.

دوربین دوگانه فقط به یک اشاره و با یک ضربه عکس‌هایی روشن و واضح به شما عرضه می‌کند. دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی با زاویه فوق عریض 123 درجه برای عکاسی شما ساخته شده است. خلاقیت خود را بروز دهید و در حین حرکت بدون وقفه عکس بگیرید.
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی Galaxy A20 سلفی‌های شما را به بهترین شکل ثبت میکند و با فوکوس سلفی، پس‌زمینه به‌صورت تدریجی محو می‌شود و شما به ستاره عکس بدل می شوید.
باتری 4000 میلی‌آمپرساعت (اسمی)* Galaxy A20 به این معنا است که شارژ کافی برای به اشتراک گذاری محتوا ، تماشای آنلاین ویدیو و زندگی در لحظه را دارید. همچنین، وقتی نیاز به شارژکردن داشتید قابلیت شارژ سریع در دسترس است.
تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج
تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج

خدمات تعمیرات سامسونگ گلکسی A20 در کرج

ما به‌عنوان یک ارائه‌دهنده تعمیرات مجاز سامسونگ در کرج، از ابزارهای تشخیصی پیشرفته برای تعیین مشکل دستگاه شما و بهترین روش رفع آن استفاده می‌کنیم. کارشناسان خبره ما از آنجا شروع به کار می کنند و بسیاری از تعمیرات سامسونگ 2 ساعت یا کمتر طول می کشد.

دستگاه همراه سامسونگ روشن نمی شود

از آسیب سخت افزاری گرفته تا مشکلات شارژ، دلایل بی شماری وجود دارد که ممکن است دستگاه تلفن همراه سامسونگ شما کار نکند. ما یک فرآیند سریع و ساده برای تعیین مشکل ارائه می دهیم – و هیچ هزینه ای برای شما ندارد.

آسیب آب خوردگی

اگر دستگاه تلفن همراه سامسونگ شما اخیراً با آب تماس پیدا کرده باشد، خوردگی می تواند ایجاد شود و باعث اتصال کوتاه شود. این می تواند شما را با گزینه های تعمیر کمی باقی بگذارد. ما یک تشخیص کامل آسیب آب ارائه می دهیم تا ببینیم مشکل چقدر گسترده است و از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری می کند. بنابراین از کیسه برنج صرفنظر کنید و دستگاه تلفن همراه Samsung Galaxy A20 خود را به فروشگاه تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج در نزدیکی خود بیاورید.

صفحه نمایش ترک خورده

رها کردن دستگاه تلفن همراه سامسونگ اجتناب ناپذیر است، تلفن همراه شما با صفحه نمایش ترک خورده اینطور نیست که بمو کارهای روزمره خود را انجام داد. ما تعمیرات و تعویض صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه می دهیم.

جایگزینی باتری

باتری سامسونگ شما به طور طبیعی با گذشت زمان توانایی شارژ شدن خود را از دست می دهد و باعث می شود سرعت گوشی شما کاهش یابد یا سریعتر از بین برود. با باتری‌های باکیفیت موجود در انبار، ما به آن کمک می‌کنیم تا آن را زنده کنیم و باتری Samsung Galaxy A20 شما را با گزینه‌های سرویس سریع و راحت جایگزین کنیم.

کند شدن سامسونگ A20

دلایل زیادی وجود دارد که سامسونگ شما ممکن است کند باشد، از جمله نرم‌افزار قدیمی، جاسوس‌افزار، و برنامه‌های مصرف‌کننده منابع. امروز از تتعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج خود دیدن کنید تا ببینید چگونه می‌توانیم به دستگاه شما کمک کنیم تا به حالت اولیه خود برگردد.تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج

بلندگو کار نمی کند

اگر اسپیکر دستگاه تلفن همراه سامسونگ شما خراب است، می‌توانیم آن را با قیمتی مناسب جایگزین کنیم. چه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری باشد، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. امروز برای یک تشخیص 0 ریالی وارد شوید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج
تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج

چرا به تعمیرات سامسونگ گلکسی A20 در کرج سامسونگ گلکسی A20 اعتماد کنیم؟

ما فقط گوشی های سامسونگ گلکسی A20 را با استفاده از با کیفیت ترین قطعات تعمیر می کنیم. این به ما امکان می دهد راه حل های تعمیر قابل اعتمادی را به شما ارائه دهیم و باعث می شود که ما بدون گارانتی کیفیت بالایی را تضمین کنیم. ما همیشه جزو اولین کسانی هستیم که گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی A20 را هنگام عرضه دریافت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم بلافاصله تعمیر گوشی شما را آغاز کنیم. فقط آن را به نزدیکترین فروشگاه تعمیرات سامسونگ گلکسی A20 در کرج بیاورید.

1 ماه گارانتی محدود پس از تعمیر

آیا به تعمیر، تعویض باتری یا خدمات دیگر سامسونگ گلکسی A20 نیاز دارید؟ اگر قیمت منتشر شده کمتری برای تعمیر مشابه از یک رقیب محلی پیدا کنید، ما آن را مطابقت می دهیم و تطبق همان قیمت برای شما انجام می دهیم. ما همچنین دارای یک ضمانت محدود استاندارد 1 ماهه هستیم که از دستگاه شما محافظت می کند و در صدها مکان ما در سراسر کشور معتبر است.

کارشناسان خبره

هیچ تیم دیگری از تعمیرات سامسونگ گلکسی A20 فرآیند آموزش و صدور گواهینامه دقیق تری ندارد. به همین دلیل کارشناسان ما از بهترین ها هستند. چه در حال تعمیر دستگاه تلفن همراه، بلندگوی Samsung Galaxy A20 شما باشیم یا باتری یا صفحه نمایش شما را تعویض کنیم، آن را همانطور که باید کار می کنیم.

بیشتر تعمیرات در 45 دقیقه یا کمتر انجام می شود

ما می دانیم که وقت شما ارزشمند است. بسته به مشکل دستگاه ، کارشناسان ما می توانند اکثر تعمیرات را در 45 دقیقه یا کمتر انجام دهند.

از کجا می توانم تعمیرات تخصصی سامسونگ گلکسی A20 را در کرج دریافت کنم؟

می توانید تعمیرات و خدمات حرفه ای سامسونگ را در مرکز خدمات سامسونگ ما در کرج توسط یکی از ارائه دهندگان خدمات واجد شرایط تلفن همراه سامسونگ دریافت کنید. می توانید Galaxy A20 خود را به مرکز تعمیرات سامسونگ ما ارسال کنید. تکنسین ها در همه این مکان ها آموزش سامسونگ را انجام می دهند. ما هر بار با استفاده از قطعات تعویض صفحه نمایش شیشه ای درجه یک AAA واقعی، همان خدمات با کیفیت بالا را برای Samsung Galaxy A20 شما ارائه می دهیم. تعمیرات توسط گارانتی ما پشتیبانی می شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج
تعمیرات گوشی سامسونگ A20 در کرج

از جمله خدمات مرکز تعمیرات سامسونگ :

تعمیر صفحه نمایش گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر باتری گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر آسیب مایعات سامسونگ گلکسی A20

تعمیر پورت شارژ سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دکمه خانه یا هوم سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دکمه پاور سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دکمه ولوم یا تنظیم صدا سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دکمه تنظیم صدا سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دوربین عقب سامسونگ گلکسی A20

تعمیر دوربین جلو سامسونگ گلکسی A20

تعمیر میکروفون سامسونگ گلکسی A20

تعمیر بلندگوی گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر پنل لمسی گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر کاور باتری گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر قاب پشتی گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر شیشه عقب سامسونگ گلکسی A20

تعمیر گوشی گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر آنتن گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر سوکت هدفون گلکسی A20 سامسونگ

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی A20

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی A20

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی A20

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی A20

تعمیر گسل ناشناخته سامسونگ گلکسی A20

پیام بگذارید